100527

Hej!

Haha, det märks att GG (ok då.. SOHO club heter det visst nu) öppnat igen. Det har varit så lugnt utanför mitt fönster på onsdagsnätterna nu ett tag, men inte längre!  Inatt har jag lyssnat på kundvagnsrace och senare en stackars tjej som stod precis utanför mitt fönster och storgrät. "Alla haaataaaar meeeeej" och så vidare, ni vet hur det är. Skitjobbigt men lite lustigt på samma gång alla dessa nattliga samtal man hör, haha.

Redovisningen idag gick finfint! Var inte så allvarligt och nu ska jag inte ner förän på måndag. Bara grupparbeten kvar nu, helt galet. Det går så fort!

Snart ska jag iväg på kurs igen. Ska bli kul! Innan dess; lite slapping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0