100525

God morgon! Vad skönt det var att få sova ut, fick sovit 10 timmar inatt. Tills baby smsade och tyckte att jag skulle vakna, haha. Han förstår inte hur det är att vara morgontrött tror jag! Men det var lika bra det, för jag var tvungen att gå upp ändå.

Det tråkiga är att jag hade en hemsk huvudvärk när jag vaknade.. Förstår inte varför jag nästan alltid vaknar med huvudvärk när jag är ledig såhär mitt i veckan. Det kan bero på att jag vid den tiden är van vid att ha druckit typ tre koppar kaffe, absolut nu när jag haft praktik. Men ändå! Det ska inte behövas några koppar kaffe för att man ska vakna och må bra. Jaja, det går väl snart över. En kopp kaffe till och lite frukost ska nog göra susen!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0