100524

Tjao! Först och främst vill jag bara säga att jag är grym! Trodde inte jag skulle orka såhär länge, men herregud, nu är det bara tre dagar kvar! Typ. Sedan klarar jag av allt. Jepp, så är det bara! :)

Nu är praktiken slut. Känns jättekonstigt måste jag säga. Att inte komma tillbaka förren till hösten. Hoppas de ringer och behöver vikarie innan dess, för jag gillar verkligen att vara där. Nu kan jag faktiskt känna på riktigt att jag valt rätt, och jag har inga som hellst planer på att sluta plugga. Jag tror att det kommer funka fint det här. Kanske vill jag inte vara lärare om 5 år, men kanske vill jag det. Just nu vill jag det iallafall, och det är det som är det enda väsentliga.

Jag har varit väldigt skoltrött i perioder. Nu i Maj för ett år sedan, åkte jag knappt ner någonting. Jag hade bara ingen ork. Samma sak i höstas, det var så motigt.. Jag ville bara ha ett jobb, tjäna pengar och inte ha några bekymmer. Men hela den här terminen har känts så bra.  Visst har det varit väldigt jobbigt i perioder, men det har ändå gett mig någonting. Jag gillar att vara student, haha. Nackdelen är bara att man måste skriva tentor ibland.

Så ja, jag vet inte riktigt vart jag vill komma men jag gillar´t helt enkelt. Sen att det snart är sommarlov är ingenting jag går och är ledsen över precis, haha. Ska bli skööööönt.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Va e det som du bara har 3 dagar kvar med?? ;)

Torp im då eller? :))

2010-05-24 @ 17:30:57
URL: http://guuummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0