100523

Tjaaa!

Gud vilken härlig helg!

Jättehärligt med helg och allt. Och vilken kanonhelg! perfekt väder och riktigt bra sällskap!=)

I fredags var jag och Kim här hemma och slappade. Båda var jättetrötta så det blev sängen tiidigt. I lördags förmiddag kom först bror, Erica och Hampus och fikade med oss. Vad stor Hampus har blivit, så roligt att se att han växer så mycket för varje gång man träffar´n!

Sedan åkte jag och Kim ut till stugan, där mamma och pappa var. Blev en heldag i solen; Gött! Lite gräsklipparkörning (det ÄR sommar!) och allmänt solhäng. sedan åkte vi vidare till Munkedal där det bjöds på grillat. Gött det med!

Idag var vi med om en väldigt traumatisk upplevelse. När vi var ute och gick på rälsen där vi brukar så fick jag plötsligt syn på en HUGGORM! Alla som känner mig vet hur hysteriskt rädd jag är för ormar, och fyfan vad hemskt det var! Kim var jättenära att bli biten, för han skulle sätta ner foten precis vid gapet just när jag skrek typ.. ååh fyfan. Det var skitjobbigt att gå tillbaka hem sen också, för man trodde ju att varje liten pinne var en orm! Blä!

Sen tränade vi, sen åkte vi en sväng till Kungälv och sedan spelade vi Bingo med Daniel och Marielle. Ingen vinst, men näääära var vi iallafall!

Nu blir det sängen, upp tidigt imorn! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0