100520

Go morron! Fick mig lite sovmoprgon idag, och ska inte vara uppe på skolan förren 8.30. Att jag sedan tar bilen istället för att gå ger mig ju ytterligare några minuters sovmorgon. Härligt!

Idag har eleverna K-dag så vi ska bara sitta uppe på skolan och jobba. Eftersom det är en individuell kompetensdag och lärarna har en hel del att pyssla med tar jag med mig datorn. Kommer förhoppningsvis hinna skriva en del på mina arbeten, skönt! Bättte att sitta där än hemma med, mycket bättre!

Nu ska jag skriva ut lite papper, packa väskan med alla böcker och sedan dra mig uppåt skolan. Ser ut att bli en lika varm dag idag? Hoppas det, för igår var det ju helt underbart! Tråkigt att sitta inne på kurs bara, men det var himlans kul där ändå, så det gör inte särskillt mycket!

OverandOut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0