100514

Hej!
Dålig uppdat. de senaste dagarna med jag har en riktig bra långhelg!

Vinkväll häromkvällen hos Marielle. Treeevlish! Det var massa prat, skratt, charader och annat käckt! tack för kvällen tjejor!

Var på marknad igår med den kvinliga delen av släkten, och Hampus såklart. Fick agera barnvagnskörare under hela dagen, så att Erica fick gå och kika! Och inte gjorde det mig något, hihi. Vi fick köpt några tishor och andra kläder till Hampus! Sååå söta. Den bästa tishan, som  jag såklart valde, stod det "Jag älskar min mamma och pappa, men faster är bäst!" på. haha. Sååå klockrent! Resten av dagen bestod av familjemys men mest bebismys. <3

Idag har jag jobbat en del. Sen blev det en sväng till torp! Nu sitter jag på altanen och tittar på min baby som grillar åt oss! Salladen står redan på bordet, och cidern i handen! ;)

CIAOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0