100509

Heej! Här sitter jag och glor på datan och tv samtidigt. Wallander är inte min favorit, men det funkar såhär på söndagskvällen, haha.

Lugn dag idag. Lång promenad med baby och sedan en massa tittande på datorn tillsammans. Mycket vi vill ha/göra just nu, haha. Attans att allt kostar pengar på ett eller annat sätt! Senare åkte jag hem, tog en promenad till och sedan ner till gymmet för ett pass Pump.

Igår var vi uppe i Mellerud på cruisingen en sväng. Trevligt :)

Annars har det varit en sisådär helg. Tråkigt när man känner sig nere trots att man egentligen vet att man har det rätt så bra, eller väldigt bra för att vara ärlig. Men men, är glad att jag har mitt ♥ som pepptalkar mig bäst! löööve.

Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0