100507

Tjaaaaaao! Freeedag idag! Wohoo! Känns riktigt bra! Och en annan grej; idag har jag haft min sista föreläsning på hela terminen. Kvar har jag bara några responsmöten, 2 handledningsmöten,1 vfuseminarie och en inlämning. Plus 7 dagar Vfu då. Hur galet är inte det? Summer 2010, here I come!

Tåghelvetet var försenat hem idag. likaså igår. Och i typ tisdags. Jag blir tokig. Sedan är det på gränsen precis att man kan skicka in och få reseersättning, men jag tror jag ska göra det ändå. Om tåget är 17 min sent är det typ 20 min och då ska man ju få! Ska nog göra det.. Gratis pengar är aldrig fel.

Fick iallafall gjort en hel del på tåget hem idag. Skrev ett första utkast till min första skrivuppgift. Det känns bra att ha det gjort nu innan helgen. Jag har aldrig vart särskillt duktig på att plugga på helgen :P

Neej, nu har jag slappat tillräckligt. Drar mig neråt gymmet. Idag ska det bli ett hejdundrandes konditionspass hade jag tänkt. Men känner jag mig själv kommer det allt bli lite mer.. ;)

Puuuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0