100506

Om precis en månad slutar jag skolan för denna termin. GÖTT! Faaast jag får lite småpanik när jag tänker på allt jag faktiskt ska hinna göra under denna månaden, haha. Men jaja, det löser väl sig.

Tror verkligen det här blir en bra sommar iår. Känner det på mig. Jajamensan! Beställde en resa idag, och antaglien blir det en till resa i sommar. Kuul! En kort och en längre isåfall. Och kanske någon mer? Vem vet, jag gillar att åka iväg. Absolut när det är billigt (eller någon annan betalar hahaha).

Annars har det varit en bra dag. En sak gjorde mig väldigt glad imorse, och jag försöker att inte glömma av det, även om det är enkelt att göra just det. Så dum man är egentligen.. Men jaja!

Alla viktiga saker gjorda för idag; skola, jobb o gym. Känns bra! Imorgon är det fredaaaag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0