100505

Heeej! Idag var det skola igen. storföreläsning på 1,5 timma typ. Känns lite omotiverat att åka ner då, men inte idag inte! För när jag slutade mötte jag upp Malin och vi gick och lunchade/fikade ihop. När vi gått runt och klagat på dyra ställen och funderat ut vart det är gratis påtår kom vi tillsist till fröken Olsson. Där maten vi ville ha var slut, haha. Men det löste sig bra ändå tycker jag :)

Var jättekul att få en lite update av allt. Vi gjorde det vi är bäst på, som vanligt. Vi svallrar och åter skvallrar. Perfekt att göra det i Göteborg, då vet ju typ inga vilka vi skvallrar om heller, haha. Tack för en bra dag Mallo! (haha, det där var ett tag sedan, eller vad säger du? :] )

Jajaa.. Sen åkte jag hem och det var en mycket seg tågfärd. Somnade gjorde jag inte heller. Illa! Nu har jag iallafall hunnit äta och grejjer. Är trött (trots allt kaffe!) och snart ska jag ta några dunderpiller (vitaminer) och dra mig iväg till da gym. Idag blir det styrka!

Tjillevipp!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Mallo ja, vad SYND att det smeknamnet försvunnit! Eller vad säger du, Slussen/Sussie pussi kattmatt? ;)

2010-05-07 @ 13:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0