100503

What goes around comes around, och först nu märker jag på riktigt att jag knappt sovit de senaste dygnen.. jaja ;)

Ni kan aldrig gissa vart jag varit idag, haha. Jojomensan, jag har vart på Nordby shoppingcenter. Tänkte att det skulel sitta bra med lite shopping idag, har ju inte blivit något vidare shopping det senaste. Eller jo. haha. Men iallafall, jäklar vad stort det är. Kommer ihåg när jag var där för typ tretusen år sedan, inte alls som nu ju! Hittade lite kläder inne på NewYorker, en affär jag gillar jättemycket, men inte vart inne i på länge, och aldrig i Sverige. Lite annat smått&gott fick såklart följa med hem också!

Imorn börjar nya kursen, ska bli intressant. Textproduktion är det iallafall.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0