100502

Vilken heelg! Efter urladdningen efter tentan i fredags åkte jag dirr till Munkedal. Igår ringde klockan 4.00 och vi begav oss till Ullared med Marielle & Daniel. Där vart det lite folk som tur var, och vi fick gjort oss ett par himlans bra fynd! Men tyvärr blir det ju dyrt i kassan ändå, va. haha. Bästa köpet var nog mina nikeskor och trippeltången!  Riktigt kul, Ullared är bra ;)

Sen var det bara att åka hem, fräsha upp sig och åka på kalas. Efter smörgåstårta och bullar åkte vi tillbaka till Munkedal och hem till Daniel och Marielle. Där blev det paaaaarty med bästefolket. Så himla kul, allt var verkligen så lyckat! Jag tror vi bevisad igår att man inte behöver vara så himla många för att ha en bra partystämning? Charaderna var nog kvällens höjdpunkt! tack alla för en grym dag/kväll!

Imorse var jag seeeg efter att ha varit vaken ett dygn, haha. Men det blev en långpromenad med baby och sen var jag fitforfight igen! Åkte hem, åt middag med bror + familj och sådär. Myysigt! Nu däremot börjar jag bli seg igen.. funderar på en promenad. Fast att ligga hemma och slöa framför tvn lockar också, haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0