Hemma från gymmet..

Tjatja! Så vart man hemma från gymmet igen. Var en grym dag, och combaten satt som smäck! Känner mig helt slut i axlarna, och squatarna kommer bergis ge mig träningsvärk imorn. Götta! Coren var inte lika trevlig, eftersom jag haft träningsvärk i magen hela dagen var det inte jätteroligt att köra 30 min magmuskler nonstop. Känndes faktiskt lite onödigt om jag ska vara ärlig.. Men är man bokad är man, och så farligt kan det väl inte vara!

Sedan blev det en sväng in på affären för att köpa upp lite bra-och-nyttigt-att-ha-som-mellanmål-och-kvällsmål-mat. Keso och kvarg bland annat, bra grejjer det där. Men glömde funlighten.. ååh, Im hopeless! Kvargen känns lite cementig utan, men wattafakk, den är ju nyttig ;)

Jajaa.. sitter och kikar på lite gamla bilder. Ojojoj säger jag bara! får nog bli ett nostalgi-inlägg här någon dag framöver. Så mycket konstigheter och roligheter man varit ute på i sina dagar..! ;)


Sweet dreams mo´fos ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0