För första gången..

Jepp, i helgen ska jag göra någonting för absolut första gången i mitt liv. Jag vet inte om jag kommer hem oskadd, eller om jag måste uppsöka ett sjukhus för benbrott. Det skulle ju vart jävligt trist för jag ska ju festa på kvällen, och det kanske är lite svårt med gips, för jag har aldrig varit gipsad heller. Skämt åsido, jag ska iallafall åka skidor på lördag. Slalom. En helt galen grej för att vara mig egentligen, då jag som sagt aldrig stått på ett par skidor förr. Men det ska bli riktigt kul, och jag har iallafall med mig en snygg skidlärare ;)

Sedan blir det raka vägen hem från Åmål, och vara på kalas här hemma. Sedan kommer M & D och vi börjar kalasa, men det har jag redan skrivit!  Ska bli såå kuul! ;)

Så jepp, that´s my weekend! :)

Break a leg! Eller hur de nu är man ska säga??

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0