åååh..

Jag tror inte jag behöver fundera längre på varför jag kände mig så grinig förrut idag. Jag la ihop dagens alla nysningar med mitt begynnande halsont. Summa sumarum: Jag börjar bli förskyld. Men jag min tok tänkte att äääh lite echinea och lite bafucin så går det över och tog på mig mössan och gick ner till gymmet, för ett pass pump. Bra gjort Suss, verkligen..! Det kändes ju så mycket bättre efteråt.. ååh.. vad dum man kan vara ibland! Nu tar jag några dagar off från gymmet iallafall, vill verkligen inte bli sjuk just nu!


Imörn blir det til latt träffa alla goingar på universitetet igen, ska bli kul. Imorn ska vi jobba järnet och starta/bli färdiga med projektarbetet. Ska bli kul att åka ner igen faktiskt, saknar folk.. Men helst vill jag nog vara hemma och sova imorn.


Just a second
it's my favourite song they're gonna play
And I can't text you
with a drink in my hands, eh

nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0