100330

Hejhej. Trött som fasen är jag.. Sovit knappt 8 timmar.. på två dygn. Jag fungerar inte när jag inte sover, så ja.. jag är inge bra just nu..

Skola idag. Alltid trevligt att träffa tjejorna där! Har pratat om allt från substantiv, pronomen, fonem till prefix och subjunktioner. tjohej vad roligt ;P Eller inte, men men. Sen fick jag tröstshoppa lite innan jag åkte hem. En söt liten klänning blev det.

Imorn åker jag till skolan på morgonen, kommer hem kl. 18 och då åker jag till Kim och sedan åker jag därifrån tidigt på tordag för att åka in till stan och jobba. Sen hoppas jag att jag hinner träna, för sedan ska jag åka tillbaka till baby och ha kalas. Till lunch på fredag ska vi upp till Bror♥ och äta mat och sedan äta lite påskmiddag hemma. Sedan måste vi till M-dal igen på kvällen för att tidigt på lördag morron ska vi åka till Jönköping till Elmia. Där blir det även fest på kvällen och sedan hem igen på natta. Tror ni att jag kommer vara trött på söndag?!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0