100325

I got a feeling, that today's gonna be a good day! ♥


Juppjupp, sitter här med tha tenta. Har kommit en liten bit på väg i alla fall. Eller, nästan hälften tror jag. Hur nöjd jag är med arbetet är en helt annan sak, men ändå! Borde behöva en paus snart, men kan inte riktigt förmå mig att gå från datorn. Tentan ska bli färdig, och det hellst idag.

Haha, ni skulle sett mig! Sitter vid köksbordet och det är verkligen papper och böcker över heela bordet. Ett under att jag hittar det jag behöver, med andra ord.

Nej, ingen paus men en kopp kaffe är jag allt värd när sidan är färdig. Brukar pressa mig själv sådär, typ "En kaffe när sidan är färdig" , "hämta inte posten innan stycket är färdigt!" "Ingen dusch förren du är färdig med frågan!" Såå ja, jag är min egen lilla diktator ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0