100322

Heeeej! Äntligen måndag, eller hur säger vi? haha, nej kanske inte men en bra dag har det iallafall varit änsålänge. Umgåtts med tjejerna i skolan. Satt på pedagogen och jobbade, vårat gamla hood. Trevlish.

Fick med mig Jackan med stort J hem idag också. Lovely, fanns två kvar och en var i min storlek. Kachiing. Att materiella saker kan göra en så glad? haha, Im a nerd. Tur att det är löning på tors! Nej, skojskoj, har faktiskt kvar en del sen förra lönen trots allt.

Förskylningen har levlat och just nu sitter jag med en förbannad hosta. Så trist. Men jag har fått tillbaka piggheten i kroppen så därför kilar jag ner till SL och Pumpar om någon timma!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0