100321

Heej! Här sitter jag och slappar lite, göttgött. Har haft en himlans bra helg måste jag säga!

Vi var med Peter och Annie i fredags. Det blev thaimat, bowling och senare lite Alias-spelade med mycket skratt, haha. Att vi tjejer vann stort mot bröderna måste också tilläggas ;) Ska nog köpa på mig lite sällskapsspel faktiskt, det kan vara kul att ha ibland. Får bli på nästa Ullared-sväng, där är det nog billigt.

I lördags var vi på Överby och kikade. Kom däremot hem helt tomhänt. Kim fick med sin ett par skor bara. Men det var en mycket trevlig dag, vi tog det bara lugnt, drack espresso (macciato för min del), tittade på möbler och åt tacobuffé. Och så lite kik i affärer förståss. Väldigt bra dag :)

Idag blevdet torp en sväng men hittade inget särskillt där heller. Bra för plånboken dedär. Nu är jag hungriig men snart blir det wok med grillad kyckling och fullkornscouscous. Mumma :)

Ingen träning idag inte.. Känner mig inte riktigt bra på långa vägar, det är bara det att jag blir så rastlös.. Imorn får det nog faktiskt bli en sväng till gymmet.. det här funkar ju inte. En promenix ikväll är inbokad iallafall :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0