100319

Hej! Jag överlevde gårdagen, känns riktigt bra med tanke på att jag mådde så dåligt. Idag känns det iallafall bättre, och jag är säker på att det bara är en förskylning. Men värre förskylning var länge sedan jag hade. Men liite piggare är jag idag iallafall, och viktigast av allt; jag är feberfri!

Efter examinationen i skolan gick jag och Johanna ut på stan en sväng. Eller, vi höll oss i nordstan för att inte bli blöta, haha. Hittade en snygg jacka.. Åååh jag ångrar mig lite att jag inte köpte den faktiskt. Fast den var lite för stor.. Den hade vart sjukt snygg till våren, längre fram när de börjar bli varmt å så.. Hm. Får se om Kim vill åka med mig en sväng till torp imorn :)

Snart kommer baby hit. Ikväll ska vi bowla med Peter och Annie. Ska bli kul, var riktigt längesedan jag bowlade sist.. Om det går skit skyller jag på att jag är sjuk. Smart va? ;)

over and aaaaout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0