100318

Tro det eller ej, men Suss har gått och blivit sjuk. Fan också. Iallafall, halsonten släppte inte igår, och inatt har jag inte sovit särskillt mycket.. Oroade mig för om jag fått halsfluss, så jag ringde vårdcentralen imorse.. "Tyvärr kan du inte få någon tid. Man måste ha haft om i minst några dagar för att man ska få göra halsprov. Ring igen på måndag om du fortfarande har ont!" J'vla tant, tänkte jag, och kontrade med "Men ska jag gå med feber tills måndag?!?!" och försökte låta arg. "Ta värktabletter" fick jag till svar.. Så ja, ingen tid där inte.

Men iallafall, jag tog ipren + alvedon (världens bästa blanding!) och traskade ner till tåget.. Ville ju inte skita i grupparbetet helt heller. Och de sa att det var okej att jag kommer, fast är dålig. Det har varit en tuff dag, som ni säkert förstår.. Tur att jag kunde åka hem efter bara tre timmar ungefär..

Jag tror egentligen att jag har fått en dunderförskylning istället för halsfluss. Hoppas verkligen det, men det gör lika förjävligt ont iallafall.. Jag lever på te ( har lagt ut 40 kr på te på pressbyrån idag. Helt sick. ) Det är det enda som bedövar halsen, iallafall för en liten stund.

Jaja, slut på klagan. Idag har vi fått en ny soffa hem. Det var roligt. Den är stooor. Så den ska jag ligga i och glo på tv hela kvällen nu tänkte jag. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0