100317

Heej! Idag är jag in baad mode. Känns som allt går emot mig, och jag är sur och tvär. När jag försöker ransaka mig själv varför hittar jag inget svar, men jag antar att det är såhär ibland. Ett tips från coachen; stay away from me or I give you a punch. yepp. Jaja, tänkte vända min negativa energi till något bra, så det blir att gå ner till gymmet om ett tag. Ska börja gå ner tänkte jag, bara på med överdragsbyxer och ohalkiga skor så ska de gå finfint!

Idag har jag bara suttit på möten hela dagen typ. Förrutom en fika/lunch på cactuz/Köket i förmiddags. Kände mig nästan som en bussinesswoman måste jag säga! ;) tomorrow is back to school!



Have a nice day evening!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0