100314

Heej! Seg söndag här, med träningsvärk och lite lagom bakfylleseg. Gårdagen var himla trevlig, både skidåkningen och party!

Det var verkligen inte sista gången jag åkte skidor, minsann! Jätteroligt var det! Jag höll mig till största delen av dagen till barnbacken, men om jag ger det ett par gånger tror jag att jag övervinner min höjdrädsla, och vågar satsa och åka i de stora backarna! =) Men det var som sagt jättekul, och mys att sitta där i snön och fika emellanåt också!

Senare kom Marielle och Daniel hit, och vi hade en kul förfest här! Mycket skratt och prat, precis som det brukar vara! Sen traskade vi ner till Mortens och dansade lite. Kul det med, trotts att det inte vart så mycket kännt folk där inne. Efter det obligatoriska besöket på Chaplin, åkte vi hem till Munkedal och jag somnade nog innan jag la huvudet på kudden.. Tack för en superkul kväll <3

Idag vaknade jag med en enda fundering i huvudet.. "Hur kan man få så ont i huvudet av att åka skidor?" ;) För det är väl skidåkningen som orsakade huvudvärken.. Eller? ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0