100311

Heeej! Torsdag, fan va gött. Bara imorn kvar, sedan är det helg. Fest på lördag, med Marielle och Danne. Ska bli riktigt kul! Förfest här.. så ska städa lite ikväll är det tänkt ;)

Ska bara vara hemma ikväll känner jag.. ska faktiskt bli skönt att slippa gå ut igen, utan bara sitta här hemma i mina alldeles för stora mjukisar och ha det bra. Behövs, absolut nu eftersom jag vet att det kommer bli en fartfylld helg. På söndag lär jag vara .. död. :P Men jag gillar att ha fullt upp med roliga saker, så det gör då ingenting!


Weeeeeeay! Nu blev jag glad. Mina skor som jag beställde för två veckor sedan är skickade! Det betyder att dom snart finns i min samling. Me like. A lot.

Förresten! Marielle, jag hittade ett fia med hutt (Som för övrigt aldrig är spelat?! Vilken synd! ) förrut. Visst får det bli någon spelrunda på lördag? ;)

skriver säkert mer sen men nu ska jag grejja.  Over and...... out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0