100309

hejhej! Har vart ännu en intensiv dag i skolan idag, ännu mer än igår. Men jag trivs ändå. Dagarna går fortfort, och alla elever är ju för härliga.


Har vart nere i stan sen ikväll. Gjort lite viktigheter, som att gå till biblioteket och låna om böcker och grejer. Två-tre veckor kvar, ska ska jag förhoppningsvis inte behöva dom mer. Fast då blir det å andra sidan ännu värre.. Grammatik! herregud, men jaja. Låångt kvar!

Råkade hoppa in i lite affärer i stan med. Oops? Hade redan hittat en fab klänning på nätet, så den kollade jag på, och slog till. Hittade en klänning till, en enkel svart i t-shirtmodell. Sedan hittade jag en must-have kavaj i kort modell och med nitar på. I fell in love så den fick åka med hem med. Nu är det slut på shoppandet för den här månaden. Hoppas jag.

Sen hemma så har jag färgat håret, tyckte att utväxten började bli lite väl markant, och håret lite dassigt. Min färg hade dom inte på Willys, så fick bli en annan. Men den funkade bra, iallafall för att va halva priset på. (köp aldrig hårfärg på Kicks!) Tycker att håret blev aningens gult, så får bada i silvershampo imorn!

Jajaa.. nu ska jag dricka te->prova kläder->ringa baby->sova för er som undrar ;)

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ska bli såååå kuuul på lördag gumman<3<3

2010-03-09 @ 22:11:05
URL: http://guuummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0