100307

Hej igen! Hemma från gymmet nu, gick finfint. Nu är det bara en sak i huvudet, och det är beach 2010 ska jag säga er. Om jag inte lyckas dör jag. typ.

Iallafall.. Har haft en himlans bra helg, som började redan i torsdags känns det som, eftersom jag var ledig i fredags. Började dagen på gymmet, och sen kom baby, som bara jobbade halvdag, och hämtade mig. Så åkte vi till honom, gjorde fika och gick ut på promenad. Gick på skaren, och satt i snön och fikade tillsammans. Mysigt värre! Sen på kvällen blev det vin och räkor, inte fy skam det heller vill jag lova! ;)

I går var vi och hälsade på papps i stugan på dagen. Tog en skogspromenad och sådär. Trevligt iallafall! På kvällen blev det lugnt, tittade på TV och somnade tidigt. Och idag har vi vart ute och gått.. Så himla härligt väder, så har vart ute hela helgen typ! Skönt att få lite sol på sig! Mina fräknar har redan börjat visa sig och det betyder vår.

Jaja.. nu ska jag kika runt lite.. Har ingen större lust till någonting. Typisk mig efter en bra helg och bra time på gymmet.. Får en dipp och plötsligt är allt skit. Men det blir nog bättre senare..

So long fcukers ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0