100304

God Moorgoon! Här sitter en pigg och glad Suss! Himla käckt! Ska snart ner och jobba en sväng, och efter det to da school. Sista dagen på Humanisten på en och en halv vecka faktiskt. Och fiffigt nog går mitt busskort ut idag också. Så ska försöka spara in några dagar, eller en vecka, tills jag köper nytt kort. Åker jag bara buss i stan/ till Munkedal behövs ju inte Regionen runt, utan slänger nog bara på någon hundralapp på kortet till veckan tror jag..

Är helt mör i hela överkroppen idag.. Gött! Får se om det blir träning imorn kanske, för idag hinner jag inte. Isåfall i Dingelingle tror jag. Om jag åker till Kim ikväll vill säga. Annars blir det såklart på Sportlife! Jaja, skit samma.



Här sitter jag med dagens godaste kaffe, morgonkaffet!
Det där med 3 kopps/dag håller jag nog inte idag,
för när jag & Malin fikar, brukar vi dricka liiite me
r! ;)

jajaaaa..  So long fuckers! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0