100303

Tjatjaa! Ledig dag idag, feels goodiegoodie! Sovit läänge, och sedan bara slappat. Behöver det, med tanke på att det har varit sena kvällar och tidiga mornar allt för länge nu.

Igår vart jag helt konstig. Sträckläste en bok på sisådär 400 sidor. Satt vid köksbordet av alla ställen, från jag kom hem klockan 18, tills baby ringde vid 22. Helt galet om ni frågar mig, men jag var helt uppslukad av boken. Boken vad med knasig, men riktigt bra ändå för att vara kurslitteratur. Nu har jag bara Alice kvar att läsa, och det hinner jag allt idag.

På tal om Alice i Underlandet.. Tänkte överaska baby med två tickets till filmen i helgen. Men icke, för alla biljetter var redan slut. Inte konstigt kanske, men ändå. Får bli en annan helg helt enkelt. Filmen ska iallafall ses i Göteborg, i 3D. Snarast!

Nopp, time for some work! Först lite plugg, sen blir det fika på stan, och efter det to da gym. Står änsålänge som reserv på passet, men annars blir det träning i gymmet.
Går på Kaffe-avväjning. Lustigt. Tillåter mig själv att bara tricka tre kopps om dagen. Har redan druckit två, det här går inge vidare. Men åandrasidan gillar jag inte att Vakna med spränghuvudvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0