100301

Hejhej! Mars redan, fan va fort tiden går ändå..! Om de bara snart kunde bli vår!

Idag har det vart fullt upp. Först var bussen sen till skolan, så jag sprang upp för backen nästan, haha. Dagen i skolan flöt på bra, och sen vart de dags att åka hem igen. Fast innan hann jag faktsikt med en liten sväng på stan. Blev ett par jeans, som jag spanat på ett tag nu. Skitsnygga är dom!

Sen åkte jag hem och bytte väska typ, och åkte till gymmet. Var på AfroPower Dance. Det var kul, men inte så som jag förväntade mig. Jaja, när Jazz-Suss väl försvann och jag kunde släppa loss och skaka rooompa blev det roligare, haha. Efteråt körde jag ett arm-pass i gymmet med, det gick riktigt bra!

Såå.. sen när jag kom hem hände inte mkt mer.  Provade outfits till jeansen, haha. Typiskt mig..!

Jaja, nu ska jag sova, skola imorn igen!

Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0