Nämmen!

Efter jobbet förrut träffade jag Malin. Vi satt som vanligt på Rådhuset och drack kaffe. Det var väldigt trevligt måste jag säga! Vi utvärderade ju våra minnen (icke-minnen?) från i lördags också, haha.

Sen var det meningen att jag skulle upp till Hampus m. familj, men jag fick plötsligt en enorm lust att träna istället. Så jag drog ner och gick på combat. Var gamla-godingar-blandning idag så det var kul att köra lite låtar man inte kört på länge! Sen var vi typ bara 10-12 pers så det var gooott om plats! Härligt!

Nu sitter jag och kikar poå Lyxfällan. Ärligt, ibland kan man fråga sig hur dum man egentligen får lov att vara?! Två barn, ett tredje på väg och gillade inte att betala räkningar, så de sket i breven och lät de gå till inkasso. På tre år hade de köpt över 10 barnvagnar med. Behöver man verkligen byta så ofta? nä? Jaja, man kan bara titta och se till att man aldrig kommer i den situationen själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0