Klant

Ibland är jag allt bra klantig. Saker har lixom bara en benägenhet att gå sönder kring mig. Som idag, jag skulle trimma kanterna runt gräsmattan. Pappa bad mig, och jag tänkte vara snäll dotter. Men så hände något.. hela grejjen flög ut och jag fick inte ihop den igen. Och det fattas en liten grej som jag inte kan hitta. Då ringde jag pappa, och min pappa är typ lugnast i världen. Han brydde sig inte om sin dotters lilla snedsteg, haha. Hittar vi ingen sån, köper vi en ny trimmer, sa han. haha. Tack pappa för att du är så lugn och bra♥

Jag är klantig, helt enkelt. Som innan trollhättecruisingen, hemma hos tvillingarna. Hur länge var vi där typ? Högst två timmar. Ja, jag välte iallafall ut två glas under den tiden. Gosh, hur lyckas jag??

Nu ska jag iväg en sväng. Hoppas jag inte krockar. Man kan inte vara säker när det gäller mig, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0