jojomensan..

.. visst hann jag med det jag skulle hinna idag. Hann även med en snabbsväng upp till Erica och Hampus. Han sov, så inget fastermys idag inte. Jättefina kläder de fått med sig hem från Ullared också, massa söta små bebiskläder ♥ När jag kom hem fick jag även göra mer soppa, mamma hade ätit upp den. Snacka om snopen jag blev? Jaja, gott betyg när någon äter upp den iallafall!

Nu tänkte jag pilla lite här hemma, städa lite kanske kan behövas? Men så tråkigt. Väntar tills ikväll och går ner till gymmet, det är så mycket folk där + klimatanläggningssnubbar nu. Det är nog faktiskt bäst att städa nu alltså.. JAJA, får sätta på bästa spotifylistan och börja nu!

So long!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0