Friday, Im in love ♥

Fan vad bra man har det ibland alltså! Denna dagen har bestått av däckbyte (fick en snabblektion i hur man gör på samma gång av däcksnumbben dessutom) och mys. Åkte upp till Erica och Hampus när jag var färdig. Han är ju för underbar, skrutten♥. Så medans Erica fick lite gjort i huset agerade jag mer än gärna barnvakt. Vi satt och snackade lite, Hampus och jag. Haha, det där helsköna skrattet smälter mitt hjärta bums.

Sen hem och fixa sig lite. Har på mig mina nya smashing jeans. Det är så kul att jag äntligen har kunnat köpa ett par igen! Dessa sitter riktigt bra dessutom! Me likeylikey.

Nu blir det att fixa lite till, sedan greja ordning och åka till Munkedal. Får se vad som händer ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0