Canon EOS 1000d

Juppjupp. Så vart de kvällen. Har mest bestått av häng här hemma, för jag är sjukt trött fortfarande. Ätit asgoda jordgubbar (eftersom jag var allergisk mot de när jag var liten, har jag inte lärt mig att äta de ordentligt förren nu!) och tagit en promenix. Härligt!

Självklart har jag fotat också! I början kände jag att vad sjutton har jag gett mig in på?? men till slut fick jag lite kläm på det hela, haha. I like it :) Eftersom jag inte kan så mycket har jag mest fotat på autolägena. Här är två bilder jag tagit, helt utan redigering.

Klicka på dom så blir dom större.
Jag tycker iallafall om de för att vara amatör-tagna ;)


Nu blir det sängen!  Natti!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Faaaan vilka fina bilder!!!! :)

2010-06-30 @ 14:16:44
URL: http://guuummsan.blogg.se/
Postat av: Suss

Taaack! :D

2010-06-30 @ 17:18:44
URL: http://liljahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0