100629

Hej! Nu har jag vart hemma en ett tag. Idag vart det en heldag på Ullared, åkte dit vid 6 och var hemma igen vid halv fyra. Det tog sin lilla tid, men jäddrar vad vi fyndade! Lite av allt jag köpte var: Baslinnen, jeansshorts, jeans, leggins i olika material, sololja, hårstylingprodukter, smink och en hel del annat. Massa varor i vagnen iaf!

Dagens höjdpunkt och bästa köp inhandlades däremot på en affär i närheten, Net on net. jag är numer lycklig & stolt ägare av en systemkamera! En Canon fick det bli, med enkelt objektiv och sådär. Kameran ska tydligen vara en jättebra nybörjarkamera. Har bara tagit några kort än så länge, men jag är suupernöjd! Här ska det fotas! ;) Kanske visar upp nått kort ikväll, vem vet?

Ett minus på resan var att filmteamet som spelar in Ullared-serien var på plats idag. Jättekul verkligen, eftersom vi sprang in i dem typ hela tiden. Jag vill inte vara med i TV, haha. Däremot fick jag sett Boris (men tyvärr inte Morgan..) och han är ju en cool snubbe.

Naj, nu ska jag fota lite meer. Hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0