100628

Hej!

Jag har haft en underbart bra helg i Mellerud. Lätt grymmaste midsommarn! Vi åkte i torsdags och kom hem igår. Tur me vädert har vi haft med! Kanooooners! Att jag behövde komma bort gjorde inte saken värre. Jag trodde inte att jag kunde vara glad och inte tänka på vad som hänt i helgen, men faktiskt gick det bra. Men med det menar jag inte att såret är läkt, det kommer det aldrig riktigt bli. Jag är jätteledsen över det som hänt, men jag behövde en rolig helg med. Därav att jag åkte iväg och drack och hade roligt trots allt. Du kommer alltid fattas mig ♥

Idag har jag jobbat. Har gått finfint, men jag har vart trött. Ska ju säga att sömnen inte vart den bästa i helgen, haha. Snart ska jag till Torp en sväng och köpa en grej. Sen blir det kaffe & skvaller med Malin!

hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0