100623

Heeej! Phuuu, kom just hem. Jätteslut efter en tur på Willys. Det är så typiskt mig att bara ta en korg när man egentligen behöver ta en vagn, eller åtminstone två korgar. Med överfull korg stapplade jag igenom affären tillslut, haha. Trodde inte jag skulle behöva köpa så mycket inför helgen, men det blev visst en hel del. Så det kan gå. Fick iallafall tag på det mesta jag skulle ha, men det blir nog en lite promenad till Spara ikväll ändå, haha.

Slapp dag annars idag, har i och för sig jobbat lite, men ändå. Har käkat smörgåstårta och glasstårta med jobbet idag med, en liten tradition min pappa brukar bjuda på varje sommar. Gott att unna sig någonting sådär på tisdagsförmiddagen. Mammas smörgåstårta är så good! Tur att jag också kan göra den ;)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0