100622

Hej! När det är såhär gött ute sitter jag inte inne vid datorn inte. Gårdagen spenderades med Marielle, långpromenad och massa prat. En go sallad och This is it på det så var det himla bra. Sedan sov jag hos Kim såklart, och kom hem imorse.

Idag har jag mest suttit ute och päst, haha. Gött att få lite färg på kroppen. Nu i eftermiddag fick jag reda på att det blir lite mer jobb än det var tänkt denna veckan med. Jag tackar ju inte precis nej till jobb, men det känns som om jag får komma igång och packa nu för att hinna med det också. Men dagen i solen känndes ändå behövlig, för gud vad gött det var! Bara jag inte får exem igen..

Håller på att få i mig lite käk, och sen blir det väl till att börja packa helt enkelt. En tur till gymmet har jag bestämt mig för att hinna med också. På med bästa spotifylistan och börja! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0