100620

Heeeeej!
Nu är jag hemma efter en helbra helg! Ikväll satt vi ute jättelänge på altanen utanför altanen här hemma och bara hade de gött. Så himla härligt väder.

Bara några dagar kvar tills midsommar nu! Eftersom vi ska tälta hoppas jag ju såklart på pangväder. Och jajamensan, det ser bra ut! =) 22° till 24° och sol enligt yr.no. Peerfekt! Hoppashoppas det håller i sig! Vi har iallafall hittat våra solstolar som ska med idag. Gött. Bara luftmadrassen som ska hittas, och plugg som ska fixas! Blir till systemet och köpa vad som behövs imorgon. Sen är det ju bara småsaker kvar ju. Vin och sovplats, så klarar man sig ju väldigt länge, eller hur??

Nej, nu ska jag gå och göra nåt. Förresten, jag måste bara skryta och säga att jag är rätt grym ibland. Om man nu får säga så..? :P Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0