100617

Heej! Igår blev inte mycket skrivet inte. Ingenting rättare sagt. Anledningen var just den att jag toksaknade min älskling och åkte direkt dit efter jobbet, och därifrån till jobbet imorse. Vi hade en go kväll igår, gick promenad, satt ute och åt kvällsmat och pratade en del om framtiden.

Idag har jag som sagt jobbat. Efter jag var klar hämtade jag upp mamma och det blev en sväng till Överby. Hon hittade en hel del, och jag fick allt med mig lite hem jag också, om någon var förvånad? Ett par jeanstights i samma märke som jag har typ tre förrut. De här har lite hål, lite spets och är skitsnygga. Till råga på allt är de i en storlek mindre än mina förra par, blev jätteglad! Sedan två fodalklänningar med lite kickass detaljer på och tillsist köpte jag även en fin sommarklocka. Treeevlig dag.

Nu tror jag att jag ska avsluta denna dag precis som jag brukar, det vill säga med att träna en sväng. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0