100615

Nu sitter jag och funderar över om jag ska gå ut och sola lite, eller inte. Det är ju blå himmel och sol, men frågan är om det inte är lite kallt kanske? Hm, tål att tänkas på. Känner mig lite småstressad, måste hinna vissa saker idag.. Men jag har ingen lust än. Jajaa, det är många timmar kvar, så jag hinner säkert. Iallafall får man inte mycket gjort när man slappar här, haha.

Fick en bok med posten idag. Blev riktigt glad. Nu är min Twilight-serie komplett och jag ska börja läsa Så länge vi båda andas lagom till Eclipse, den tredje filmen, kommer på bio. Dom är så mysiga, om än lite väl romantiserande. Men klart jag ska ta med mig baby på bio snart, haha. Men jag lär få betala ;)

Nej, måste läsa lite, hihi. Sen allt annat. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0