100614

Phuu vad jag är trött. Lite sömn inatt på grund av grannarnas festande (hoppas ni hade kul! det hade inte jag) och så upp tidigt.. Och så en väldigt omtumlande dag på jobbet. Det sätter sina spår, så nu är jag toktrött. Damn, en olycka kan hända sjukt fort. Det snurrar på repeat. Men det finns bara ett bot från min trötthet och tankar just nu, boka sig på ett pass och köra järnet!

Förresten, chilli-tomatkross kan vara väldigt stark, haha. Min soppa är inte att leka med ska ni veta, men god är den, och susen gör den! På tal om tomater; ja har ju aldrig tyckt om tomater. Det gör jag inte nu heller, men jag har kommit på mig själv med att tokgilla alla möjliga saker som innehåller tomater.. Nästan allt förutom tomater itself. Skumt det där.

Nej, lite slapping innan pumping ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0