100613

Hej! Jag är just hemkommen från Göteborg. Vi har varit en sväng på Ikea, och sedan hos min faster. Ätit god mat, så jag är så mätt att jag nästan spricker. Fortfarande, haha.

I fredags var jag och Kim med Daniel och Marielle på Överby. Shopping,shopping! Fick med mig ett par skor (med hyffsat hög klack, hur ska detta gå??), korta tights (cykelbyxor), kalender, pilotbriller, lite underkläder och sådär. Trevligt iallafall! Sen, när vi kom hem, åkte jag och Kim till gymmet, haha. Gött att träna på kvällen, vi kom hem vid 23 igen.

Det har vart en bra helg. Igår var det möbelflyttning för hela slanten. Gött med ny säng och sådär.. Trevligt.

Nej, nu blir det lite matlagning. Imorgon blir det jobb! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0