100610

Fan, det är redan torsdag idag ju. Veckorna går ju så galet fort så det är inte klokt. Men det känns bra ändå.. Massa skoj på gång, och det är ju kul! Pratade med min faster igår, på söndag ska vi ner till henne och kusin allihopa. Det är kul, vi är en minisläkt, men vi gillar varandra, haha.

Igår var det ju inte tråkigt att kolla kontot precis. Skattepengar är bra pengar! Man fattar ju inte riktigt att det är pengar man tjänade ihop under förra året. Iallafall, glad blev jag och pengarna åkte bums in på sparkontot! Annars är början av sommaren rätt så fattig för mig eftersom jag inte får nått studiebidrag, och inte heller så mkt lön i juni. Men jag klarar mig fint, sparar ju en del pengar under året och så.

Nu ska jag ta lite frulle, sätta på kaffe och göra något vettigt.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0