100606

Yesterday was legenfuckingdary! Lätt bästa konserten jag vart på. Den slog ALLT! Hela dagen var så GRYM, vi åt mat, drack vin och spelade lips. Längesedan jag skrattade så, haha. Sen drog vi oss neråt stan efter många om och men (Jag undrar fortfarande hur fasen vi kunde missa bussen?? hahaha). Sen vidare till Ullevi och efter massa galenskap; pratade med random personer, drack kaffedrink haha, fick inte ta med cider i platsglas ut, "Du är INTE 18!", och massa andra knäppa saker kom dom upp på scenen och herreminjesus, FAN va bra dom var! Jag och Malin hade lätt bästa partyt på läktaren. Låtlistan var nästintill perfekt, och Billie Joe är snygg!

Idag vaknade vi upp bakfulla och med blåmärken lite överallt. Men det är värt det!
I had the time of my life :) Tack för denna helg Malin!



for what it´s worth
it was worth all the while
it´s something unpredictable
but in the end it´s right
I hope you had the time of your life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0