100601

Första juni idag! Galet vad fort våren har gått för nu är det ju faktiskt SOMMAR. Enligt almanackan iallafall! (På tal om det måste jag köpa en ny kallender snart. Remember. )

Detta underbara firade jag med att jobba idag. Kom just precis hem nästan. Oftast underskattar jag mitt jobb men idag har det vart perfekt. Jag har fått färg i nyllet samtigt som jag har gått typ en mil med gräsklipparn framför mig. Att jag sedan älskar lukten av nyklippt gräs gör ju inte saken sämre heller. Som sagt, ibland är mitt jobb himlans bra!

Sen får jag se vad som händer. Blir nog en sväng to gymeligymmet. Om inte bli det kanske en liten promenix med min favoritbebis och vagnen tror jag.

Tjillevipp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0