Shopping

Blev lite shopping på Torp förrut. Jag och Jennifer åkte ut och tog en runda bland affärerna. Om vi hittade några saker. Såklart vi gjorde. Doh. Jag kom hem med två skärp och en puderfärgad klänning. Jag har insett att nästan alla klänningar jag har är svarta, så det är ju alltid roligt med lite färg inemellan. Skärp är ju också alltid roligt att piffa upp nått med. Så jag var riktigt nöjd med dagens erövringar.

Efter det blev det som sagt träning. Gymmet hade visserligen stängt, men det gjorde ingenting. Jag drog mig ut på löparspåret istället. Gott att få springa av sig lite ibland!

Nu ligger jag nedbäddad och har precis pratat i telefonen. Nu blir det till att släcka ner datorn och nanna några timmar. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0