Nostalgitripp

Nu har Malin åkt hem och jag väntar på att Kim ska komma hem istället, haha. Tråkigt att vara själv? Japp! Hur som hellst har det varit en mycket bra kväll. Allt från skvaller, kattletande till käk har vi hunnit med. Och jag tror Malin gillade min laxpastasås! haha.. eller? ;)

Just nu lyssnar jag på massa musik. Musik jag lyssnade sönder förr i tiden, och sedan glömt bort. Just ju är det musik från min hiphop-period som spelas. Helt sjukt hur många raplåtar man fortfarande kan utantill! Fattaru, Fjärde Världen, Advance Patrol, Fronda, Organism 12, MBMA, ja listan kan göras låång! Haha, kommer ihåg förr när man skrev ut alla texter, sätte i prämar och satt och sjöng tillsammans. Det var tider det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0