freesh

Nu känner jag mig lite fräshare än innan, haha. Efter svettiga timmar på gymmet är jag hemma och nydushad. Snart blir det som sagt en promenix i kvällssolen. 

Jag har kommit på att jag vill ha en cykel. Tänk så smidigt att ta sig till gymmet, jobbet och tåget! Det tar ju evigheter att gå, haha. Någon som har en fräsig cykel som står hemma och aldrig används kanske? Jag är spekulant.

Naaaaj, lite soppa kanske? Jo, det får nog allt bli så. Gjorde nytt storkok idag, så jag har lite i frysen.


Ni har väl inte missat??


från kylan
in i värmen
jag kom att tänka på det nu
kanske för att det är så tyst
du som minns
du som vet
evighet som kändes
som en evighet på riktigt
du kan låna mig igen
du kan förbruka mig igen
dom himlarna har lämnat mig för längesen
nu vet jag hur det känns
jag hatar att bli liten
och vintern är så satans lång igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0