Är det inte typiskt?

Suck. Vaknade inatt över att jag hade ont i halsen. Tog en ipren det första jag gjorde imorse och det gick ändå bra på jobbet, fastän jag var väldigt trött. På väg hem kände jag hur hela kroppen ömmade och jag blev trött för minsta lilla backe. Halsen kändes tjock och gjorde ont. Feber, check! Jag är så mesig när det gäller feber, så minsta lilla och jag blir helt utslagen. Sedan dags för titt i halsen.. Vita fläckar, check! Åååh, hoppas verkligen inte det är halsfluss.. Har ingen lust att gå på penicillin just nu. Ska till vårdcentralen imorgon iallafall..

Eftermiddagen har tillbringats i sängen. Jag ska sova mig frisk tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0